logologo

ПУБЛІЧНА ОФЕРТА
про надання інформаційних послуг

Викладений нижче текст Договору адресований фізичним особам і є офіційною публічною пропозицією (відповідно до ст. 641 Цивільного кодексу України)ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ВЕРТОКС», названого в подальшому як «Виконавець», на визначених Договором умовах, згідно з обраним переліком послуг, розміщених на сайті buhgalter.factor.ua від імені Виконавця. Договір вважається укладеним у порядку ст. 642 Цивільного кодексу України і набуває сили договору приєднання з моменту здійснення вами дій, передбачених п. 6 цього Договору, що означають повне і беззастережне прийняття вами всіх умов Договору без будь-яких винятків та/або обмежень (акцепт).


1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

1.1. Договір укладається шляхом надання повної й безумовної згоди (акцепту) Клієнта та Замовника на укладення Договору в повному обсязі, без підписання письмового примірника Договору Сторонами.

1.2. Договір має юридичну силу відповідно до ст. 633, 634, 641, 642 Цивільного кодексу України і є рівносильним Договору, підписаному Сторонами.

1.3. Клієнт та Замовник підтверджують факт ознайомлення та згоди з усіма умовами Договору в повному обсязі шляхом акцептування.

1.4. Будь-яка з наступних дій вважається акцептом оферти:

факт реєстрації Клієнта та Замовника на вебсайті buhgalter.factor.ua;

надання Клієнтом своїх даних Виконавцю шляхом заповнення анкети;

оплата рахунку Замовником.

1.5. Укладаючи Договір, Клієнт та Замовник автоматично погоджуються з повним та безумовним прийняттям положень цього Договору та всіх додатків, які є невід’ємними частинами Договору.

1.6. Якщо Клієнт та/або Замовник не згодний з умовами Договору, він не має права укладати Договір, а також не має права користуватися Послугами.


2. ТЕРМІНИ І ВИЗНАЧЕННЯ

«Веб-сайт» buhgalter.factor.ua — це сайт, на якому розміщена нова послуга «Біржа бухгалтерів», де, заповнюючи анкету, Клієнт погоджується на передачу його контактних даних потенційному роботодавцю — Замовнику, під якими розуміється ім’я, номер телефону та електронна пошта Клієнта.

«Акцепт» — надання Клієнтом, Замовником повної й безумовної згоди на укладення Договору в повному обсязі, без підписання письмового примірника Договору Сторонами.
«Послуги» — послуга з систематизації, збору інформації про Клієнта та надання доступу до інформації про клієнта потенційним роботодавцям (Замовнику).

«Клієнт» — будь-яка дієздатна повнолітня фізична особа, яка має кваліфікацію «бухгалтер», що відвідала вебсайт Виконавця, ознайомилася з правилами надання послуг та акцептувала оферту.

«Замовник»— будь-яка дієздатна повнолітня фізична особа, зареєстрована відповідно до чинного законодавства України юридична особа всіх форм власності та підпорядкування, яка погоджується за плату отримати доступ до даних про потенційного працівника —бухгалтера, відвідала вебсайт Виконавця, ознайомилася з правилами надання послуг та акцептувала оферту.

«Виконавець» —ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ВЕРТОКС», який є власником та/або користувачем сайту buhgalter.factor.ua.

«Анкета»— інформація про клієнта, яку необхідно внести згідно з умовами цієї оферти.


3. ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ

3.1. Виконавець зобов’язується надати Клієнту послуги з систематизації, збору інформації про Клієнта та надання доступу до інформації про клієнта потенційним роботодавцям, а Клієнт зобов’язується здійснити реєстрацію на сайті Виконавця та надати достовірну інформацію про себе.

3.2. Виконавець зобов’язується надати Замовнику послуги з доступу до інформації про потенційних працівників — бухгалтерів (Клієнта), а Замовник зобов’язується здійснити реєстрацію на сайті Виконавця та оплати послуги Виконавця.


4. ПРАВА ТА ОБОВ’ЯЗКИ ВИКОНАВЦЯ

4.1. Виконавець зобов’язаний:

виконувати умови цього Договору;

своєчасно та якісно надати Клієнту Послуги;

інші обов’язки відповідно до чинного законодавства України та цього Договору.

4.2. Виконавець має право:

на достовірну інформацію про Клієнта та Замовника;

на своєчасну оплату Замовником послуг;

на адміністрування сайту buhgalter.factor.ua на власний розсуд, зміни умов цієї оферти в односторонньому порядку.


5. ПРАВА ТА ОБОВ’ЯЗКИ КЛІЄНТА

5.1. Клієнт зобов’язаний:

вносити достовірні реєстраційні дані для реєстрації на сайті Виконавця;

не допускати розміщення матеріалів, які захищені авторським правом, якщо Клієнт не є правовласником або не має дозволу від володільця такого права на розміщення матеріалів;

не допускати розміщення матеріалів, які розкривають комерційну таємницю;

не допускати розміщення матеріалів, які заборонено розміщувати відповідно до вимог чинного законодавства України, в тому числі вводити в оману користувачів сайту;

інші обов’язки відповідно до чинного законодавства України та цього Договору.
5.2. Клієнт має право:

отримати Послугу після виконання вимог про реєстрацію на сайті та надання своїх даних;

видалення інформації з анкети або зміну інформації про себе;

інші права відповідно до чинного законодавства України та цього Договору.

5.3. Клієнт розуміє, що у випадку розміщення недостовірної або забороненої інформації про себе його анкета може бути видалена Виконавцем.


6. ПРАВА ТА ОБОВ’ЯЗКИ ЗАМОВНИКА

6.1. Замовник зобов’язаний:

вносити достовірні реєстраційні дані для реєстрації на сайті Виконавця;

своєчасно здійснювати оплату послуг Виконавця.

6.2. Замовник має право:

на достовірну інформацію про Клієнта.


7. ПОРЯДОК НАДАННЯ ПОСЛУГ КЛІЄНТУ

7.1. З метою реєстрації та отримання послуги «Біржа бухгалтерів» клієнту необхідно внести наступну інформацію:

прізвище, ім’я та по батькові;

— контактний номер телефону та адресу електронної пошти;

спеціалізацію;

досвід роботи.

7.2. З одного профілю клієнта можливо лише один раз заповнити анкету на «Біржі бухгалтерів».

7.3. У разі незаповнення граф анкети, які позначені, як обов’язкові, анкета не буде опублікована та не буде доступна потенційним роботодавцям.

7.4. Кожна заповнена анкета проходить первинну модерацію (максимально протягом 10 робочих днів) та після правильного заповнення всіх її граф буде доступна потенційному роботодавцю.

7.5. Строк розміщення анкети складає 1 (один) календарний рік. У будь-який момент Клієнт може видалити свою анкету.

7.6. Послуга вважається наданою з моменту завершення модерації анкети Клієнта та її розміщення у вільному доступі.


8. ПОРЯДОК НАДАННЯ ПОСЛУГ ВИКОНАВЦЮ

8.1.З метою реєстрації та отримання послуги «Біржа бухгалтерів» Замовнику необхідно внести наступну інформацію:

прізвище, ім’я та по батькові (для фізичних осіб);

назву юридичної особи, П. І. Б. уповноваженої особи — представника, код ЄДРПОУ;

— контактний номер телефону та адресу електронної пошти.

8.2. У разі незаповнення граф анкети, які позначені, як обов’язкові, профіль не буде зареєстровано.

8.3. Після заповнення профілю на електронну адресу Замовника надійде рахунок на оплату послуг Виконавця, який необхідно оплатити протягом 2 (двох) робочих днів з дня його отримання.

8.4. Протягом 5 (п’яти) робочих днів після здійснення оплати рахунку Виконавцем буде відкрито Замовнику доступ до «Біржі бухгалтерів».

8.5. Замовник розуміє та акцептуванням цієї оферти підтверджує, що оплата послуг після відкриття Виконавцем доступу до «Біржі бухгалтерів» не підлягає поверненню.


9. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН ТА ВИРІШЕННЯ СПОРІВ

9.1. За невиконання або неналежне виконання своїх зобов’язань за Договором Сторони несуть відповідальність відповідно до чинного законодавства України.
9.2. Усі спори, що виникають з цього Договору або пов’язані із ним, вирішуються шляхом переговорів між Сторонами.

9.3. Якщо відповідний спір неможливо вирішити шляхом переговорів, він вирішується в судовому порядку за встановленою підвідомчістю та підсудністю такого спору відповідно до чинного в Україні законодавства.

9.4. Виконавець не несе будь-яку відповідальність за ненадання або неналежне надання Послуг Клієнту за умови настання будь-яких обставин, які виникли не з вини Виконавця (а саме — настання обставин, які виникли з вини чи необережності Клієнта та/або настання обставин, які виникли з вини чи необережності будь-якої третьої особи (будь-яких третіх осіб) та/або настання форс-мажорних обставин). 

9.5. Клієнт несе всю відповідальність за достовірність відомостей, вказаних ним при реєстрації. У випадку якщо Клієнт не вказав або неправильно вказав персональні дані, Виконавець не відповідає за збитки Клієнта, понесені в результаті неможливості правильної ідентифікації Клієнта.


10. ФОРС-МАЖОРНІ ОБСТАВИНИ

10.1. Сторони звільняються від відповідальності за невиконання або неналежне виконання зобов’язань, що передбачені цим Договором, якщо вони виникли внаслідок форс-мажорних обставин.

Під форс-мажорними обставинами у цьому Договорі розуміються будь-які обставини, що виникли поза волею або всупереч волі чи бажанню Сторін і яких не можна передбачити чи уникнути, включаючи: військові дії, громадські заворушення, епідемії, пандемії, блокади, землетруси, повені, пожежі, стихійні лиха, природні явища, а також рішення чи приписи органів державної влади та управління держави, резидентом якої є Клієнт, або держави, резидентом якої є Виконавець, внаслідок яких на Сторони (або одну із Сторін) покладатимуться додаткові обов’язки чи встановлюватимуться додаткові обмеження і які роблять неможливим подальше повне або часткове виконання Договору, а також інші дії чи події, що існують поза волею Сторін.

10.2. Сторони усвідомлюють, що складають цей Договір під час дії форс-мажорних обставин, а саме введення воєнного стану на території України згідно з Указом Президента України № 64/2022 від 24.02.2022 «Про введення воєнного стану в Україні» (із наступними змінами), і зв’язку із військовою агресією Російської Федерації проти України, та не мають права посилатися на такі обставини, як на форс-мажор, за винятком випадків підтвердження дії форс-мажорних обставини висновком ТПП України.
10.3. Якщо форс-мажорні обставини триватимуть більше 3 (трьох) місяців поспіль, то кожна із Сторін матиме право відмовитись від подальшого виконання зобов’язань за цим Договором і, в такому разі, жодна із Сторін не матиме права на відшкодування іншою Стороною можливих збитків.


11. ІНШІ УМОВИ 

11.1. Кожна Сторона гарантує іншій Стороні, що вона володіє необхідною дієздатністю, а рівно всіма правами і повноваженнями, необхідними і достатніми для укладання і виконання цього Договору відповідно до його умов.

11.2. Клієнт гарантує, що всі умови цього Договору йому зрозумілі і він приймає їх безумовно і в повному обсязі.

11.3. Акцептуванням Договору Клієнт добровільно надає згоду на збір та обробку власних персональних даних з наступною метою: дані, що стають відомі, використовуватимуться в комерційних цілях, передусім для публікації анкети клієнта на сайті buhgalter.factor.ua в рамках послуги «Біржа бухгалтерів», а також для надсилання телекомунікаційними засобами зв’язку (електронною поштою, мобільним зв’язком) рекламних та спеціальних пропозицій, інформації про акції або будь-якої іншої інформації про діяльність Виконавця чи вебсайту buhgalter.factor.ua. У випадку небажання отримувати інформацію про діяльність вебсайту buhgalter.factor.ua Клієнт має право звернутися до Виконавця, надіславши заяву про відмову від отримання рекламних матеріалів.

11.4. Виконавець не несе відповідальність за зміст і правдивість інформації, що надається Клієнтом при оформленні Замовлення. Клієнт несе відповідальність за достовірність інформації, вказаної при оформленні Замовлення.

11.5. Сторони зобов’язуються зберігати конфіденційну інформацію, отриману в результаті виконання цього Договору, за винятком випадків, коли це письмово санкціоновано іншою Стороною або вимагається державними органами відповідно до чинного законодавства. 
11.6. Договір є публічним і безстроковим та діє до його припинення будь-якою зі Сторін у порядку, встановленому цим Договором або чинним законодавством, але у будь-якому випадку до моменту остаточного його виконання Сторонами. Договір вважається погодженим Клієнтом та укладеним з моменту акцептування.


12. РЕКВІЗИТИ ВИКОНАВЦЯ

Фізична особа — підприємець ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ВЕРТОКС»

Код ЄДРПОУ 43360503,

Адреса 61037, м. Харків, вул. Гомоненка, б. 10

Телефони: (066) 870-10-10, (097) 780-10-10

E-mail: support@id.factor.ua